Geen artikelen € 0,00

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen vermeld per categorie. Staat uw vraag er niet bij? neem dan contact op met onze klantenservice.

Heeft u een klacht: stuur een email naar richard@smpsportscare.nl, wij zullen uw klacht dan behandelen en z.s.m. naar een oplossing zoeken.

Heeft u een technisch probleem? Neem dan contact op met onze klantenservice via 072-7210980


Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
 

In uw account kunt u zelf uw e-mailadres wijzigen door in te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord en naar accountgegevens te gaan. Wijzig uw gegevens en klik op ‘opslaan’.

 

 

Ik heb een artikel net ontvangen en nu is het afgeprijsd, heb ik recht op verrekening?

 


Voor artikelen geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling voor het artikel werd vermeld. Je hebt tenslotte de mogelijkheid gehad artikelen te bestellen, welke wellicht nu niet meer beschikbaar zijn op onze website. In de regel is binnen 24 uur na de start van een actie een groot deel van de artikelen en verschillende maten verkocht. Het is dus voor klanten die deze artikelen besteld hebben ook een kwestie van op het juiste tijdstip op de juiste plaats zijn.


Overigens is een ondernemer volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. U bepaalt als consument zelf wanneer u tot aankoop overgaat. U heeft geen recht op teruggaaf van het prijsverschil, als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.

 


Kan ik artikelen ruilen?


Wij doen er alles aan om u via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geruild worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden welke vermeld staan op de pagina leveringsvoorwaarden.


Waarom betaal ik € 6.95 verzendkosten?


Wij verzenden alle bestellingen met pakketpost. Door middel van verzending per pakketpost beperken we het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van je bestelling.


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?


Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw betaling of akkoord op uw betaling hebben ontvangen. U ontvangt een bevestiging per e-mail als wij uw betaling binnen hebben en zodra uw bestelling verzonden wordt.


Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?


Wanneer u nog geen klant bent bij Gratisclubshop.nl dient u tijdens het bestelproces uzelf eerst te registreren als klant. Dit valt onder de stappen van het bestelproces. Na een eerste bestelling ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw aanmelding en de bijbehorende accountgegevens.


Ik ben verhuisd, hoe geef ik mijn nieuwe adres door?


In uw account kunt u zelf uw adres wijzigen door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord en naar adresgegevens te gaan. Wijzig uw gegevens en klik op ‘opslaan’.


Hebben jullie ook een winkel/showroom?


Ja, SMP SportsCare BV. Zeppelinstraat 2, 1704 SH Heerhugowaard.
Onze openingstijden staan op onze contactpagina.

Onze Voordelen

Snelle levering

Indien voorradig en op werkdagen.

Goede service

Vriendelijke medewerkers staan 5 werkdagen per week voor jou klaar

Steun je vereniging

Jouw vereniging ontvangt een percentage van iedere transactie

Aanmelden voor de nieuwsbrief
Aanbiedingen als eerste ontvangen?

Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden. Afmelden is altijd mogelijk

Openingstijden
  • Ma
  • Gesloten
  • Di
  • 09:00 - 17:00 uur
  • Wo
  • 09:00 - 17:00 uur
  • Do
  • 09:00 - 17:00 uur
  • Vrij
  • 09:00 - 17:00 uur
  • Za
  • Gesloten
  • Zo
  • Gesloten
Bezoekadres

Zeppelinstraat 2
1704 SH Heerhugowaard
072-7210980
richard@smpsportscare.nl